BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, December 10, 2010

Trust

Assalamualaikum.

Sejak beberapa hari ni aku belajar pasal trust. Walaweh dah pandai belajar dah ni. Ehem ehem ke hape ni. Dulu orang tak percaya aku sebab sayang aku. Takut aku pergi dekat orang lain. Apakah itu. Takut aku pergi dekat orang lain sebab itu tak trust aku lepas tu biar aku terikat tak bebas. Tak bebas dekat sini bukan nak tunjuk aku ni sosial lebih ke hape ke. Tapi orang kata networking tu takde. Macam mane tu. Aku nak bagitau aku ni jenis memberontak jugak. Haha. Dulu suka memberontak lebih-lebih konon nak tunjuk macam kurang kasih sayang padahal aku tak fikir parents ada 5 orang anak lagi nak kena fikir. Teruk kan aku ni. Suka-suka hati je nak memberontak. Nasib tak pernah kena lempang. hahaha. 
 
Okey berbalik kepada isu trust. Ya ya kalau kita tak trust orang yang kita sayang macam mane. Contoh ye kita couple lepas tu kita trust dia. Memang la patut percaya kat dia. Lepas tu pasangan tu pulak kena la jugak percaya kita. Kalau tak percaya kasi lempang ke tumbuk ke hape ke. Yela penat perempuan percaya dekat lelaki. Tau tak. Lelaki ni yang bijak pandai jangan pulak manipulasi kan kepercayaan yang perempuan bagi. Kalau hero tunjuk hero bukan menghampakan dan hampas.Perempuan pun sama. Percaya la pasangan yang mempercayai anda. Jangan la rase diri tu cantik /kacak lepas tu bangga-bangga cakap kat lelaki/wanita "eleh kau nak lari pun lari la lepas ni ramai lagi lelaki/wanita nak aku" haa..kalau lah ade lelaki/wanita nak..kalau  diorang tak nak?? sebab attitude kau tu..macam mane??..kui3..so the conclusion is we should trust each other..love each other and pray for the best.

0 comments: