BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 9, 2010

hey guys ! hope epyepy lhaa yea , ermm ,, act naa gtau yang aku nie dah ad tart kolej , huwaa ! bosan gile , ta tipu , better dok uma lhaa , bole buad macammcam , hang out kaa , mcammacam lhaa kan , dok siini tatao naa buad ape , naa kua kene save bajet , hee ~ yelhaa ,, mcammacam naa beli barang ,. aku dah 3hari tart kolej nie ,, balek 7dis10 arytuh meyh ,, ahah ! tapii , mase malam yang aku belum balek kolej tuh , si ayu ad col aku , dye dok bebel soh aku balek awal , pale hotak dye lhaa , aku malas kuwt na balek awal kolej , sudah semestinye tiada apeape kann , grrr ~ hampeh towl .  pastuh kene g kem 13-15dis nie , next week lhaa gile . barang ta prepare punn . hee ,, pegi alha kadar je buleyh taa ? mbuleyh kuwt kan , hee ~ ermm ,, semalam malam , lepak cafe , grrr ~ mbuleyh pule terserempak same azuan kusairi tuh , adeyh ! mengeletak tubuh aku weyhh ,, sebulan lebeyh kuwt ta mengadap , hadoii ! pulak tuh , kalini ngadap punye lama gile ,, perghh ! tapi aku taa tengok dye punn , dye je kuwt yang curkcurik pandang aku , ahah ! perasan minah nie kann ? ahah ! ape mbuleyh buadd ! tapii bende yang paling besh dapat jumpe balek buadak budak rumah , rakan sekelas , lecturer lecturer ,, woahh ! memang syukk gile weyhh ! hee ~


si dye kini benar-benar sudah berubah atau hanye sekadar maen tiputipu ?

yang pertama . skema sikit mbuleyh kann ? hee ,, act aku bukan tana maafkan dye , tapii , aku juz naa au kenape ? mengape ? bagaimana ? n so onn dye uad aku nan reen macam tuh dulu ? aku taa pinggirkan dye ? aku tegur dye , tapii ad taa dye tegur aku nan reen ?

yang kedua . aku maseyh taa puass haty dengan dyee , ini kerana , telahh memaki hamun aku tart pesbukk ! dye enat orangorang tart pesbuk nie taa kenal aku kee haa ? malu kuwt bile dye cakap mcam tuh ! buduh ! aku taa sepengotor macam korang oke ! hope paham ! even aku niee taa lhaa rajen mane , tapi harihari aku lakukan bendebende tuh ! oke !

yang ketiga . dye naa cakap aku tiru dye . omaigoshh ! dye tuh tiru orang lain mbuleyh pule . mana satu dye naa cakap . dye punn mbuad jugak lhaa . oke ! understuddd ! jangan pk hakuh jerk yang buad salah , kau punn , time exam ctu ( agama ) iff betul kau jujur , kau takan selit jawapan lhaa at dalam tespad :P kau enat aku taa nampak ? ahah ! kantoi lhaa ,, bende yang macam tuh senang je kuwt orang naa perasann , kan kan kan . ahah !

yang keempat nieyh laen sikit lhaa , aku punn tataw , dye betulbetul dah berubah atau hanye muslihat , soryy keceik ! aku bukan taleyh rapat nan kau lagy . tapi aku takut bende yang dulu tuh berulang . maybe lagy menyakitkann , aku tana . puas aku mananes , pk bende yang ta pernah sudah nie . huhu ! geli jerk ! p setakat kawan tok geligeli punn aku layankan jugak lhaa kau nie , kasihankann . yelhaa , nanty kau tate kawan pule . mahu ta nye , kau sekarang nie tengah gaduh nan sabrina , ahah ! baru kau tahu kann bertape peritnye hati nan perasaan bile di khianati kawan sebilik sendiri , bout reen , aku noo coment lhaa , if dye okhlass baik nan kau , aku hope sesangat , kau jage lhaa dye , kau jangan sakitkan hati dye oke ! tuh yang aku pinta , sebab aku tahu reen jenis yang cmne , even aku baru jerk kenal dye tuh oke !

cari kawan jangan bile time susah sahaja oke ! remember this !

0 comments: